Friday 18 July 2014

Lelaki Tough? Biasa pon ok.



Oit! Hehe.. Cane hidup? Ada kemajuan tak? Dah ada impian hidup ke belom? Or masih tercari-cari identiti diri sendiri? Wakaka! Ok, saje je nk mukadimah dia buad macam iklan sikit. Huwa3.. Hari ni aku nak cakap pasai lelaki yang Tough! Zaman la ni orang pakat panggil Sado.

Dulu aku taktau pon maksud sado ni hape menda. So, aku tya orang. Dia habaq tough. Baru la aku tau. Tapi aku lebih suka sebot tough sebab baru nampak macam gah sikit. Sado macam nama sejenis gula-gula ja. Macam nak makan plak. Kwang3.. Tapi suka hati ikot sedap rasa korang la nak panggil apa pon kan.

Dari pemerhatian aku ramai pompuan sekarang ni demand gila nak laki yg badan ketak2 ketui2 ada six packs muscle pa menda tula. Tapi tak semua. Ada yg geliiiii! Aku ada sorang kawan yg geli tengok badan laki ketoi2. Ok, tak kesahla. Keinginan masing2. Ye, aku paham sedap mata memandang pemandangan ketak2 itu. Kalau nampak urat timbui kat tangan orang lelaki ni pon dh macam..... Waaaaa! Bhahahaha.. Ni apatah lagi muscle. Ye dok?

Aku mengaku la aku pon suka gak tengok laki tough ni. Tapi!!! Depends la jenih tough yg lagu mana. Bagi aku, jenih tough yg aku suka ialah yg tahap sederhana ja. Contoh


Justin Bieber



Liam Hemsworth



Zac Efron



Beau Mirchoff



David Franco



Taylor Lautner

Haaaa!! Semua jejaka diataih adalah yg memiliki badan yg tough tahap sederhana. Hahaha.. Aku taknak la noh gambaq dorang tak pakai baju kan. Satg tercemaq la blog aku ni. Kalau nak tengok search la sendiri. Seriously, tahap yg macam depa2 ni cukup la. Dah ok dah. Tak payah sampai badan macam Body Builder tu. BADAN MACAM THE ROCK SANGAT TURN OFF. Wahahaa! Geli la tengok badan macam The Rock atau body builder yg terlampau berketui-ketui. Ase macam......euwwwww~ Geli geli geli~

Hahahaa.. Itu aku punya pendapat ja. Kalau hampa rasa ok, okla. Terpulang la. Tapi ikhlas dari hati aku cakap, kalau hati dah sayang, kuruih kering macam mana pon sayang jugak. Gemok tembam pon sayang jugak. Takdaknya nak memilih-milih sangat. Memang terima ja kalau dah sayang tu. Lagipon laki yg tough ni akan menarik minat ramai perempuan dan korang akan berhadapan dgn ramai saingan. Pahtu kalau perempuan tu ramai lagi cantik cun melecun aku akan rasa insecure. Lelaki tu pulak rasa dia hensem ramai peminat lagi aku ni tauk tepi ja. Menyampahh! Hahaha. Ok, iu je. Adios!

No comments:

Post a Comment