Saturday 12 July 2014

Header Transparent Aku Berjaya!



Hello! What's up guys? Sehat dak? How's your days during this Ramadhan? Ahaha.. Semoga semua sehat la ye. Maklum la musim buah-buahan bulan puasa ni. So ramai gak yg batuk la demam la kan? Harini nothing special just nak kongsi sikit kegembiraan aku sbb post2 sebelum ni asyik buad review utk buku2 yg aku penah baca je. Hihi..

Nampak tak wajah baru blog aku?? Hahaha. Takdak la lawa mana but aku berjaya buad header transparent sendirik!! Tau dak aku dah search dan cuba buad memacam tutorial yg ramai orang dok habaq tu. Still tak jadi. Taktau la kalau aku ni yg hampeh tak reti buad kan? Haha.. Apapon aku dah jumpak jalan penyelesaiannyaa.. Horayy!

Waktu aku dok godek2 google cari doodle muslimah yg cute2, aku jumpak satu doodle yg comel gila and aku pegi kat website tu. Teruih aku terpegun sbb kat situ pelukih kartun anime punya tempat. Memang banyak gila la yg terer2 melukih guna komputer ni upload dorang punya hasil karya kat situ. Aku pon sign up account sbb dh punya teruja. Apalagi? Experiment time la!

Aku bukannnya reti melukih bagai ni. Bakat melukih tu hampeh. 0% baq hang. Tapi aku just buad tulisan la macam yg kat header aku ni. Then tambah doodle. Awww! Menjadik wehh! Hahaha.. Alangkah gumbira gela! Teruih aku pon tukaq background, tambah beberapa widget nak bagi cute sikit blog. Muahaha!! Pueh hati bila tengok something yg cute depan mata n paling best my own blog yg cute! KAhkahkah! Perasannn!!

Ala, perempuan kan.. Mesti la suka hat yg cute2. Aku pon gitu gak. Oklah tu je nak kongsi. By the way website yg aku buad ni nama dia deviantART. Korang search la. Sign up dan pahtu pepandai korang la cipta apa yg patot. Yang mmg gela anime n pamdai melukih guna komputer sgtla digalakkan sign up. Boleh kembangkan korang punya bakat. Cuba jela. Tak rugi. K, adioss!

No comments:

Post a Comment