Sunday 23 December 2012

RED


ehem! yo! gua kembali.. wassup geng! rindu gua tak? apaaaa?? rindu?? wahhh! terharuu gelaa baq hanggg!! meleleh hingus dh ni trharu punya pasal.. muahahaa!! ok2.. mukadimah dia takyah panjang2 sgt la kn? back to the topik!
hari ni gua nk cite pasal album taylor swift! to haters, takyah bce ok? p main jauh2.. shuuu.. shuuu..all swifties,come here lalinkkk! orait! album terbaru dia iaitu abum yg keempat brtajuk RED.. bln 10 haritu dilncarkn..dlm tu ade 16 lagu..
  • we are never ever getting back together
  • red
  • i knew you were trouble
  • state of grace
  • stay stay stay
  • 22
  • all too well
  • i almost do
  • the last time
  • holy ground
  • the lucky one
  • sad beautiful tragic
  • starlight
  • everything has changed
  • treacherous
  • begin again
waaaaaaaaaa!! gua teringin sgt nk beli album ni doe! tp tk kesampaian.. mahal r.. ade owg nk sponsor dak? hihi..gua dh dgr dh semua lgu2 ni.. bg gua kn,semua besttt! gua nk bg korg dgr jgk..tp bkn semua laa.. nk dgr semua cri kt utube sndri laa.. hoho..
"i knew you were trouble"

dlm video ni taylor mmg lain sgt..dia dh kuar dri diri diaa.. selalunya dia akn mcm mnja2 lawa,sntiasa kemas,sopan,lemut.. tp dlm video ni dia mcm tk terurus mcm pmpuan liar.. haha.. dh mcm avril lavinge dh.. tp best lagu niiii! dgaq laa..


"we are never ever getting back together"

ok.. lagu ni sgt femes skrg.. hihi.. sgt fun n catchy! sbb dia tntg psangan yg asyik putus,baik balik.. putus,baik balik.. akhirnya taylor sedar yg dia tanak couple balik n depa mmg tk bole brsama dah.. lgu ni dtujukn dkt ex dia si jake..


"stay stay stay"

lagu ni tentang pasangan yg selalu gado tp wlau mcm mne pn,depa memilih untk stay atau kekal lah.. depa tanak putuih sbb dh cinta mati gitu! kikiki.. sweet lirik dia.. :)


"red"

ok,lagu byk mngajar kita tntang prasaan cinta akn seseorang,rindu seseorg,gado dgn seseorg,rindukn seseorg n nk lupakn seseorg melalui plbgai wrna dn bhsa kiasan..
"22"
lagu ni tntg hidup dia waktu umur 22.. taylor dh 23 dh skrg.. apa yg gua paham.. dia rase dia still 22.. mcm2 dh brlaku la.. dia nari,dia nyanyi.. kiranya dia still have fun lah!


haaatudiaaa! itu jelaaaa.. hehehe.. byk lgi lagu dia yg syok laaa.. starlight dgn the lucky one pn best.. jgn dgaq je lagu dia.. phm lirik sama.. bwu ade feel maaaa! anyway,happy birthday taylor~! wish you all the best!! :D

No comments:

Post a Comment