Monday 24 December 2012

BOLA SEPAK


yo,bedah! yo,timah! yo,kiah! yo,minah! yo,usop! yo,santorian! yo,samdol! yo,mamat! yo,NYAH! dok buad apo tuh? dah mencekik ka belom? klau belom, jgn pegi mencekik lagiii!! baca blog gua ni dulu!! biaq la hampa lapaq ke dakk.. i don't care.. hihi..

ok,gua nk cite pasal BOLA.. apa?? saidatul husna ckp pasal bola? wuuuu~ dasyat2! apaaaa?? korang egt gua tk layan bola ke haa? heh! err.. actually gua dulu mmg tak minat lgsung bola! langsung tak! stiap kali ade bola mmg aku akn sumpah seranah sbb abg aku akn conquer TV! yela,dlu gua takdak FB,TWITTER,BLOG,TUMBLR dlm erti kata lain tk knal la apa itu laman sesawang..

mmg gua layan TV je waktu tuu.. bila ade bola,its spoil everythinggg!! errgghh!! gua pelik knp lelaki suka sgt tgk bola.. gua try nk selami jiwa mereka..amboii! ayat kau jahhh! tanak kalah dgn si joyah tuu! :P hakhak! gua pon try la tgk bola.. yg waktu tu malaysia lwn indonesia.. bkn piala AFF baru2 ni.. alaaa.. beberapa thun lepas r.. then,tk smpai beberapa min gua dh menguap..tersenguk-senguk.. akhirnya.........

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

haaa.. gua lah yg tgh tido ni.. comel bukan? muehehhe..


bila gua sedar dah pagi! wahh! bgaimana prlwanan itu? sapa menang? huwa3.. ==' emmm.. ya, ya, ya.... menonton perlawanan bola sepak sangat MEMBOSANKAN!! so,itulah first time gua tengok bolaa.. gua dh serik! tamau tgk daaaa! huhuhu.

tapi itu dulu r.. skrg gua dh suka tgk bola.. gua taktau malaun mne hasut otak gua ni smpai bole minat tgk bola.. sapa mandram gua ni?? ngaku lekasss!! muahahaha!! gua tgk bola for the second time waktu Piala AFF Suzuki 2012.. ala.. bwu2 ni jela.. waktu tu malaysia lawan laos.. 4-1 beb! cayala! sejak tu terus gua layan bola.. malaysia lawan indonesia 2-0.. smpai la malaysia lwan thailand!!


baru gua tau mcm mne rasenya tgk bola.. semangat kot gua tgk.. dorg gelecek bola tu..ade teknik acah mengacah.. waktu tu aidil yg buad.. superb! bhgiaan prtahan lagi.. lari sana.. lari sini..cara gol tu dijaringkan..tandukkan matyo.. pheww! letih gua tengok.. tangkapan bola farizal marlias yg paling gua tabik la! refree yg berat sebelah.. hakhak! dan kehenseman wan zack haikal.. EH?? 

eh! pehal ade gambo mamat enseng ni plak.. hikhik! :P para gadis,sila cuci mata..


sebenarnya susah oii nk main bola.. like seriously.. kita tengok bole lah kn? try main laa.. hoho.. gua yg tgk ni pon feelings habess bila kalah.. rse mcm sedey gelaaa r!! mmg gua kagum la dgn pasukan harimau malaya!! pasni mmg gua akn jdi penyokong setia harimau malaya! weeheee!


klau pasukan bola luaq negara gua taktau.. tak kenal langsung! mmg ZERO la... hahaha.. takpa,bole belajaq lgi.. hihi.. ok.. rasenya tu jelaa kot gua nk share pengalaman gua.. meh kita layan lagu harimau malaya dulu!

hey lelelelela oohhh,ohhh! hey lelelelela a'aaahh,a'ahhh!


P/S gua rase nk cri suami pemain bola sepak laaaaaa..... -,,-

No comments:

Post a Comment