Sunday 23 December 2012

BELIEVE


hey girlfriendssssssss.. ahaks! ok,harini kita gediks sikit yee.. sbb gua nk cite pasal album justin bieber plak.. sekali lg.. to haters,jgn baca! pegi main jauh2 sana.. anda tk diundang! beliebers,come here babeh! entri lalu gua dah cite tentang album taylor swift.. spe2 yg trlepas bole bce dkat SINI!

album ketiga justin bieber ni brtajuk BELIEVE.. dilancarkn bulan june yg lalu.. ade 16 buah lgu kesemuanyaa..

  • boyfriend
  • as long as you love me
  • beauty and a beat
  • all around the world
  • take you
  • right here
  • catching feelings
  • fall
  • die in your arms
  • thought of you
  • one love
  • be alright
  • believe
  • out of town girl
  • maria
  • she don't likes the lights


wooahhhh!! excitednyaa gua bila nmpk muka husband yg gua cintai ni.. hihiks! gua nk beliiiiiii!! duit tadakk.. sobs sobs.. sedey ouh... so,meh kita dgaq beberapa lgu dia.. check it out!


"beauty and a beat"

lgu ni paling gua suka! fun and catchy! bole joget2.. lagu ni rekaan Justin Bieber sepenuhnya! lirik dia,video ni semua idea asal dia sndri okay! dia mmg brbakat! dlm ni dia seksayyy! hahaha.. feat dgn nicki minaj.. lgu ni utk selena gomez sbnrnyaa..


"as long as you love me"

lagu ni tentang pasangan yg hubungannya tk direstui oleh bapa prempuan trsebut.. so,si lelaki sggup brkorban la buad apa je selagi pmpuan tu cintakn diaa.. part paling saked hati bila JB kne pukul n part2 kiss tuu.. grrr... >,<


"die in your arm"

lagu tentang cinta yg betul2 sejati laa.. smpai mati lah owg kata.. dia tk sanggup nk kongsi dgn sapa2.. klau bole dia nk mati pn dkat lengan pompuan tu laa..


"boyfriend"


lagu ni mcm cite tntang betapa untungnya kalau justin bieber mnjadi boyfriend anda! kah3!!


"all around the world"

lagu ni cite tentang semua orang kt dunia ni same jee.. takyah nk malu,takyah nk control pape.. just be yourself!! sekali lagi dia feat dgn ludacris!


"thought of you"

ok,seriously lagu ni buad aku gelak trbahak-bahak! sbb ade part yg you you you tu dia nyanyi... bahhaha.. lagu ni tntang lelaki yg dh jtuh cinta dkt pompuan tu sbb dia sndri pya pemikiran ttg pmpuan tu. kiranya,dia salah tafsir la ttg pmpuan tuu.. 


ok.. setakat tu jela gua tunjuk.. yg lain cari utube la.. lgu maria tu utk mariah yeater yg mengaku mengandung ank JB dlu... huwa3.. ade jgk lgu utk dia.. dengaq laaaa.. k,bye!

No comments:

Post a Comment