Saturday 20 July 2013

selamat menyambut bulan ramadhan


uhuk-uhuk... lamanyaaaaaaa kita tak jumpakn wahai blog ku yg ohsemm dan masemm! tak lupa jgk dekat pembaca setia blog gua ni.. ada ka yg nk baca blog gua ni? krik krik.. krik krik.. ==' maaf sbb dh lama tk update n sekarang, taraaaaa! i'm here people! yo, wassup meng? wassup womeng? wassup otomeng?


selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada semua umat Islam di seluruh dunia.. :D excited sangattttt! setahun sekali ja kita puasa so gua mcm..... inilah masanya!



JENG!

JENG!

JENG!



NAK PUASA PENUH!

NAK TERAWIH PENUH!

NAK KHATAM AL-QURAN!

NAK DAPAT KEBAIKAN MALAM LAILATUL QADAR!

BOLEH KUMPUL DUIT BELANJA!

BOLEH KURUSKAN BADAN!




oh,jyeahh! ini mmg apa yg gua dh rancang awal2 lgi.. tp gua rasa mungkin beberapa hajat diatas tak boleh tercapai.. :(((  takpa la.. yang mana bole buad kita buad.. ye dokk? huhu.. puasa gua tahun ni sama ja mcm puasa tahun lepaih and tahun lepaih lagi.. cuma jumlah keluarga meningkat r setiap tahun.. hehe..


tahun ketiga berpuasa tanpa arwah papa.. i guess i already get use to it.. cuma kekadang tu mmg akn egt jgak la.. dulu setiap kali sahur papa akn cakap 'niat dik, niat..'  papa tk penah lupa utk egtkn gua.. wajib stiap tahun n stiap hari.. dlm keluarga gua, papa sorang je panggil gua ADIK.. huhu.. TERASA DIRIKU BEGITU BERHARGA.. muehehehhe..


tu ja la kot nk habaq.. entri kli ni cuma nk ucap selamat berpuasa! hampa kalau bole puasa penuh, posa tauuuu! MULUT, MATA, TELINGA dan lain2 lagi pn kne tahan gk.. bknnya than lapaq dgn dahaga jaa naa.. paham2 jela.. hoho.. ok, gua cau dulu semua.. babai gemok, tembam, pendek,tinggi, keding, kerempeng, tough, cengkung mahupun golongan yg istimewa.. selamat malam.. mimpi indah.. :)



p/s     raya tahun ni kuih cornfleks madu gua buad sendiri tau.. tk tempah dh.. hihi.. jemputlah datang umh..

No comments:

Post a Comment